Reklama online

Współcześnie reklamę należy podzielić na dwa sektory - online i offline. Ewolucja technicna, która nastąpiła od początku XXI wieku, sprowokowała nowy poziom  odbioru mediów, jak również podejscia do marketingu. Posiadaniem smartfona może się pochwalić większość Polaków, Internet stał się czymś powszechnym, nie eksluzywnym. Głównym żródłem zdobywania więdzy o produkcie czy usłudze jest właśnie sieć internetowa. Wpisujemy kilka słów do wyszukiwarki, (którą w Polsce jset zazwyczaj Google) i odnajdujemy to, co nas interesuje.

W dostępie do tak dużej ilości informacji można się lekko "zagubić". Pytanie pojawia się następujące: jak sprzedać swój produkt, gdy internet "sprowadził" całą konkurencję w jedno miejsce? Jak pokazują badania marketingowe, najskuteczniejszą reklamą ubiegłego roku był Google Adwords. Nie ma co się dziwić, biorąc pod uwagę wysoki wskaźnik skuteczności przy stosunkowo niskim wkładzie finansowym. Adwords czyli reklama sposnorowana, umieszczająca nazwę marki na samej górze wyników wyszukiwania lub po prawej stronie w osobnym, ciekawym, rzucającym się w oczy oknie. Innym sposobem reklamowania przez Google Adwords jest wyświetlanie reklam w formie graficznej lub wideo. Gdy poszukujemy mp.: nowego laptopa, to dziwnym trafem na następnej stronie pojawia się reklama ze sklepu internetowego, który odwiedzaliśmy jakiś czas temu.

Google Adwords to dobry i tani sposób reklamy. Jednak czy łatwy w przygotowaniu? O tym w następnym już artykule.

 


© 2018 Mega Group. Wszystkie prawa zastrzeżone. Powered by Mega Group